سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاع از مشاوره کنکور ارشد روانشناسی

شرایط و مدارک لازم برای کنکور کارشناسی روانشناسی

رویای خود را برای قبولی در کنکور ارشد روانشناسی و تحصیل در این رشته پرمخاطب درک کنید و با کمک مرکز مشاوره آویژه، برای تحقق آن تلاش کنید. ما در این مسیر پرفراز و نشیب در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه خدمات مشاوره تخصصی، به شما در رسیدن به اهدافتان یاری برسانیم.

متخصصان ما در مرکز آویژه با سال‌ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه مشاوره تحصیلی، به خوبی می‌دانند که قبولی در کنکور ارشد روانشناسی نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، تلاش و پشتکار شبانه‌روزی و استفاده از منابع و روش‌های درست مطالعه است. به همین دلیل، با در نظر گرفتن شرایط و نیازهای تک تک شما داوطلبان گرامی، خدمات مشاوره خود را به صورت کاملاً هدفمند ارائه می‌دهیم.

ما در مرکز آویژه با تحلیل دقیق نقاط قوت و ضعف شما، برنامه‌ای منحصر به فرد برای مطالعه و تست‌زنی طراحی می‌کنیم. همچنین، با ارائه تکنیک‌های مدیریت زمان، افزایش تمرکز و رصد منابع، به شما کمک می‌کنیم تا از هر ثانیه در جلسه کنکور نهایت استفاده را ببرید.

امروزه با توجه به بالارفتن میل به تحصیل در بین دانشجویان در رشته های مختلف، میزان شرکت کنندگان ازمون های ارشد در تمامی رشته ها به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

قطعا با بالارفتن جمعیت شرکت کنندگان در کنکور ارشد میزان رقابت هم افزایش یافته است. بنابراین عملکرد حرفه ای و با کمترین خطا می تواند برای موفق شدن بسیار موثر باشد.

این عملکرد حرفه ای فقط با دریافت مشاوره های حرفه ای و برنامه ریزی دقیق امکان پذیر است در غیر این صورت ممکن است نتایج مورد نظر دانشجویان حاصل نشود.

بنابراین یافتن یک مجموعه حرفه ای و با سابقه در زمینه خدمات مشاوره بسیار مهم است. مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز معتبر و حرفه ای ارائه کننده خدمات مشاوره در تمام سطوح تحصیلی از ابتدایی تا مقطع دکتری است.

مشاوران خبره و با تجربه این مجموعه با سال ها تجربه، اطلاعات و متد به روز بهترین راهکارها را برای رسیدن به اهداف شما ارائه می کنند. پس زمان را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

چرا مرکز مشاوره آویژه؟

مرکز مشاوره آویژه یکی از مراکز معتبر و حرفه ای در زمینه مشاوره است که خدمات متنوعی در زمینه مشاوره، برنامه ریزی و استعدادیابی ارائه می کند. موسسه مشاوره آویژه به ارائه خدمات حرفه ای و متناسب با نیازهای داوطلبان آزمون کنکور در مقطع کارشناسی، ارشد و دکتری شناخته می شود.

اگر شما هم می خواهید با خیالی آسوده برای کنکور ارشد روانشناسی اماده شوید همین حالا با ما تماس بگیرید و با مشاوران خبره و حرفه ای در زمینه روانشناسی صحبت کنید.

ما در مرکز مشاوره آویژه با ارائه راهنمایی های اصولی در کنار برنامه های کاربردی و مناسب شما را در رسیدن به هدفتان یاری خواهیم کرد.

پونزبرخی از ویژگی های مشاوره آویژه عبارتند از:

کارشناسان متخصص در رشته های مختلف: حضور کارشناسان و مشاوران متخصص در رشته‌های مختلف کنکور ارشد یکی از نقاط قوت ما است. تخصص و تجربه مشاوران آویژه به موفقیت داوطلبان کمک می کند. شما با استفاده از تجربیات یک مشاور خبره روند مطالعاتی مطلوب، مدیریت زمان و استرس را فرا خواهید گرفت.

برنامه آموزشی گسترده: ارائه برنامه آموزشی جامع و گسترده که تمامی دروس و مباحث مرتبط با کنکور ارشد را پوشش دهد و در کنار آن تعادل بین زمان مطالعه و استراحت را حفظ کند کاری تخصصی و دشوار است. مشاوران آویژه با در نظر گرفتن موارد مختلفی مانند منابع در دسترس، توانایی ها و استعدادهای داوطلبان، نقاط ضعف و قوت آنها، زمان باقی مانده تا آزمون و … برنامه ای کاربردی و عملی ارائه می نمایند. پس با خیالی اسوده با ما تماس بگیرید.

کنترل و ارزیابی روند و میزان پیشرفت: ارزیابی برنامه در فواصل زمانی مشخص به صورت صحیح کمک می کند تا مشکلات برنامه به درستی مشخص شده و اصلاح شود. این کار به پیشرفت سریع تر داوطلبان در مسیر کنکور کمک می کند.

مشاوره در انتخاب رشته: تمامی مراحل کنکور ارشد از قبل آزمون تا زمان انتخاب رشته مهم است. توجه داشته باشید که یک انتخاب رشته مناسب شانس شما را برای دریافت بهترین نتیجه و قبولی در بهترین دانشگاه افزایش خواهد داد. مشاوران آویژه با سال ها تجربه در این زمینه بهترین انتخاب برای شما هستند. پس اگر می خواهید به اهداف خود و قبولی در یک دانشگاه معتبر برسید فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

آموزش تکنیک‌های مدیریت زمان : آزمون کارشناسی ارشد نیازمند یادگیری تکنیک های مدیریت زمان است. مشاوران ما در آویژه به شما آموزش خواهند داد تا از مهمترین فاکتور ممکن یعنی زمان به درستی استفاده کنید.

کتب و منابع آموزشی با کیفیت: یکی از مهمترین پایه های موفقیت در ازمون ارشد روانشناسی و سایر رشته ها استفاده از منابع مطالعاتی خوب و مناسب است. با توجه به تنوع بالای کتب و منابع آزمون انتخاب کمی دشوار است و ممکن است داوطلبان کمی گیج شوند. اما نگران نباشید ما در موسسه آویژه در کنار شما هستیم تا بهترین منابع را به شما معرفی کنیم.

پشتیبانی حرفه ای و ارتباط مستمر با داوطلبان: برقراری ارتباط مستمر با داوطلبان به منظور نظارت بر روند مطالعاتی و میزان موثر بودن برنامه مطالعاتی یکی دیگر از مزایای این مجموعه است. هر زمان که نیاز به راهنمایی دارید ما در کنار شما خواهیم بود تا با ارائه مشاوره به موقع و صحیح، مسیر را به درستی طی کنید.

شرایط و مدارک لازم برای کنکور کارشناسی روانشناسی 1403

پونزمدارک مورد نیاز برای ثبت نام

  • شماره سریال کارت اعتباری
  • کارت ملی و شناسنامه
  • فایل عکس اسکن شده
  • کد وضعیت نظام وظیفه (متقاضیان مرد)
  • کد و نام مجموعه امتحانی اول (اصلی) و کد و نام مجموعه امتحانی دوم (شناور)
  • معدل مقطع کاردانی و کارشناسی نا پیوسته یا کارشناسی پیوسته
  • کد پیگیری 12 رقمی مربوط به سهمیه ایثارگران و رزمندگان
  • کد 13 رقمی مربوط به متقاضیان غیرایرانی
  • کد رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی، تاریخ ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی، تاریخ دریافت مدرک کارشناسی و کد محل تحصیل با دریافت مدرک کارشناسی
  • کد پستی محل سکونت و کد شهرستان برای تعیین حوزه امتحانی

شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در کنکور روانشناسی 1403:

متقاضیان لازم است دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل باشند. در صورتیکه هر کدام از شرایط عمومی و اختصاصی توسط داوطلبان احراز نشود، امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد برای آنها وجود نخواهد داشت.

پونزشرایط عمومی و تخصصی به شرح زیر است:

شرایط عمومی:

  • اعتقاد به اسلام و یا یکی از ادیان مورد پذیرش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
  • داوطلب موظف است تا برائت خود را از انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات اعلام نماید.
  • داوطلب نباید سابقه عضویت در گروه ها و فرقه‌ های فراماسونری و اعقاب آنها را در کارنامه داشته باشد.
  • عدم احراز فساد اخلاقی.
  • داوطلب نباید به ارتکاب اعمال خلاف شئون شغلی و تحصیلی در طول تحصیل یا زمان اشتغال اقدام نموده باشد.
  • داوطلب نباید سابقه هیچ گونه عناد و دشمنی نسبت با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد. لازم به ذکر است که در صورتی که متقاضی سابقه دشمنی با نظام جمهوری اسلامی داشته، باید تغییر نظر او احراز شود.

شرایط اختصاصی:

  • براساس مصوبه جلسه شورای برنامه ریزی آموزش عالی به فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به دلیل کیفیت (اعتبار دانشگاه و محتوای درسی) به مدرک فارغ التحصیلی ارزشیابی شده آنان عنوان معادل تعلق گرفته است، اجازه داده می شود که در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند. بدیهی است در صورت پذیرفته شدن، چنانچه حداقل 80 درصد نمره حد نصاب گزینش آزاد در مجموعه امتحانی و در سهمیه آزاد (غیر از کد رشته محل های بورسیه و هر نوع سهمیه دیگر) را کسب کنند، عنوان معادل از مدرک تحصیلی آنان حذف و مجاز به ادامه تحصیل خواهند بود.
  • دانشجویان سال آخر و دانش آموختگان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 1386/6/31 به بعد فارغ التحصیل شده اند، در صورتیکه معدل آنان کمتر از 12/00 باشد، حق ثبت نام و شرکت در این آزمون را ندارند.
  • داشتن مدرک کارشناسی (لیسانس) یا کارشناسی ارشد (فوق لیسانس یا دکتری حرفه ای) یا اشتغال به تحصیل در سال آخر مقطع کارشناسی (با فارغ التحصیلی حداکثر تا تاریخ1403/6/31) که مدرک مذکور مورد تأیید شورای عالی انقلاب فرهنگی یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد. در ضمن در صورت قبولی در رشته هایی که پذیرش آنان از نیم سال دوم سال تحصیلی 1403-1404 آغاز می شود به شرط دریافت مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد یا دکتری عمومی تا تاریخ ،1403/11/30 ثبت نام و ادامه تحصیل بلامانع است.
  • پذیرفته شدگان دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان باید برابر طول مدت تحصیل مقطع کارشناسی ارشد، در موقع ثبت نام تعهد بسپارند تا در محلی که دولت در صورت نیاز تعیین می کند به خدمت اشتغال ورزند.

مراحل ثبت نام کنکور روانشناسی

  • برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در ابتدای وارد سایت org و برای دانشگاه آزاد وارد سایت azmoon.org شوید.
  • دفترچه راهنمای کنکور کارشناسی ارشد را دانلود کنید. بهتر است برای جلوگیری از بروز اشتباه دفترچه را مطالعه نمایید.
  • شرایط و ضوابط را به درستی مطالعه کنید.
  • بعد از بررسی کامل دفترچه، فرم انتهای دفترچه را به دقت پر کنید.
  • مدارک مورد نیاز برای ثبت نام را آماده کنید (اسکن تمامی مدارک و عکس را آماده کنید)
  • عکس داوطلب باید در ابعاد 3*4 بوده و با فرمت jpg باشد. عکس باید با بک گراند سفید بوده و اثری از جای منگنه یا مهر روی آن باشد. بانوان محترم موظف به رعایت شئونات و حجاب اسلامی در عکس می باشند.
  • هزینه‌های ثبت نام را پرداخت کنید.
  • فرم اینترنتی را پر کنید و برای اطمینان از صحت اطلاعات یکبار آن را از ابتدا تا انتها چک نماید.
  • فرم را تایید کرده و کد رهگیری 12 رقمی که در مرحله بعد نمایان می شود ذخیره کنید و تا زمان انتشار نتایج آن را نزد خود نگه دارید.