سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آگاهی از شرط معدل برای امریه سربازی

جزئیات امریه سربازی,مشاوره جزئیات امریه سربازی,جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,مشاوره جزئیات امریه سربازی نظام وظیفه,

در این مقاله شرایط مختلف و شرط معدل برای امریه سربازی را بررسی می کنیم و آخرین اخبار و جزئیات آن را ذکر می کنیم . در میان مطالب نیز سعی می کنیم قوانین امریه سربازی را شرح دهیم . و در انتها نیز به مدارک مورد نیاز امریه سربازی اشاره می کنیم.

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیرو امریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلح امریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمی امریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاع امریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیان امریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گاز امریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازی امریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییه امریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برق اامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینی امریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانان امریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوری امریه سربازی شهرداری ها

شرایط و قوانین امریه سربازی

طرح امریه سربازی یکی از فرصت های ارزشمند برای تسهیل خدمت سربازی و همچنین استفاده هر چه بهتر از توانایی های افراد در حیطه های کاری مختلف است . طبق قوانین نظام وظیفه کشوری ارگان های دولتی کشور این فرصت را دارند که از میان افرادی که واجد شرایط می باشند و طبق قوانین امریه سربازی جز مشمولین امریه سربازی به حساب می آیند تعدادی نیروی وظیفه را به عنوان نیروی کاری ، جهت تکمیل پرسنل خود انتخاب کنند .

گزینش افراد در ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی ، بر اساس ضوابط و قوانین و بر اساس صلاحیت های متقاضیان می باشد . در این میان اولویت بندی هایی هم برای گزینش افراد وجود دارد . برای مثال افرادی که معدل دانشگاهی بیشتری داشته باشند یا مشمولینی که جز خانواده ایثارگران و جانبازان باشند ، امکان جذب آن ها به عنوان نیروی امریه بیشتر می شود و نسبت به دیگران در اولویت قرار می گیرند . مشمولین امریه سربازی بعد از گذراندن دوره  آموزشی خود در یکی از پادگان های نظامی کشور ، خود را به ارگان های امریه گیر معرفی می کنند و از آن پس با لباس شخصی و به مانند یک کارمند معمولی دوره خدمت خود را در محل می گذرانند .

هر ساله ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی آگهی ها و اطلاعیه هایی مبنی بر جذب نیروی امریه برای تکمیل پرسنل خود اعلام می کنند . بسیاری از افراد به علت اطلاع نداشتن از آن ها یا کمبود اطلاعات و ناقص بودن مدارک امریه سربازی آن ها این فرصت ارزشمند را از دست می دهند . برای اطلاع کامل از ارگان های امریه گیر و جزئیات امریه سربازی می توانید با مشاوران ما در مرکز آویژه دانش تماس حاصل نمایید .

شرایط معدل برای امریه سربازی

همانطور که همه مشمولین امریه سربازی اطلاع دارند ، ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی طبق قوانین امریه سربازی شرایط خاص و ضوابط ویژه خود را برای پذیرش نیروی امریه دارد . طبق قوانین و شرایط  ارگان های امریه گیر ، علاوه بر شرایط خاص خود ، شرط معدل برای امریه سربازی نیز برای آن ها بسیار حائز اهمیت می باشد . و بر اساس مدرک تحصیلی هر دانشجو  ، طبق دانشگاه محل تحصیل مشمول ، شرط معدل برای امریه سربازی برای او بررسی می شود .

شرط معدل برای امریه سربازی برای دانشگاه های مختلف متفاوت می باشد . و طبق درجه بندی دانشگاه های کشور ، شرایط معدل برای امریه سربازی متفاوت است . طبق نیاز های ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی ، مشمولین امریه سربازی باید شرایط خود را سنجیده و سپس با تکمیل مدارک امریه سربازی برای دریافت امریه سربازی اقدام کنند .

شرط معدل برای امریه سربازی طبق مقطع تحصیلی

همان طور که مطالب بالا ذکر شد طبق قوانین امریه سربازی شرط معدل برای امریه سربازی برای دانشگاه های مختلف متفاوت است . علاوه بر این شرط معدل برای امریه سربازی برای مقاطع مختلف تحصیلی نیز متفاوت می باشد . طبق قوانین امریه سربازی ، حداقل هایی برای معدل مشمولین امریه سربازی در نظر گرفته شده است . این حداقل ها و مرز بندی ها برای مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه های مختلف سراسر کشور است .

برای مثال برای فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف یا دانشگاه تهران برای متقاضیان با مدرک کارشناسی حداقل معدل برای امریه سربازی 14 و برای متقاضیان با مدرک کارشناسی ارشد معدل 14.5 حداقل معدل برای امریه سربازی می باشد .

برای بقیه دانشگاه های سراسر کشور اعم از دانشگاه های دولتی و آزاد نیز این حداقل ها طبق قوانین امریه سربازی توسط سازمان نظام وظیفه عمومی کشور وضع شده است . برای آگاهی از تمام اطلاعات و جزئیات از شرایط معدل برای امریه سربازی می توانید با مشاورن ما در مرکز مشاوره تلفنی آویژه تماس حاصل نمایید . مشاوران متخصص ما در این زمینه هر گونه اطلاعاتی در زمینه ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی و مدارک مورد نیاز امریه سربازی ، در کمترین زمان ممکن دراختیار شما قرار خواهند داد .

ضرورت آشنایی با مدارک امریه سربازی

اطلاع داشتن از مدارک امریه سربازی بعد از شناسایی ارگان های امریه گیر یکی از چالش های بسیار مهم برای مشمولین امریه سربازی است . بسیاری از افراد با توجه به داشتن شرایط کافی و حتی داشتن حداقل شرط معدل برای امریه سربازی به دلیل ناقص بودن مدارک مورد نیاز امریه سربازی این فرصت ارزشمند را از دست می دهند . به طور کلی باید به این نکته اشاره کرد که در هر ارگانی مدارک خاصی لازم و شرایط ویژه ای حاکم است و هر کدام از ارگان های ارائه دهنده امریه سربازی موارد خاصی را از مشمولین تقاضا می کنند .

برای اطلاع کامل از جزئیات امریه سربازی و اطلاع کامل از شرایط ارگان های امریه گیر می توانید با مشاوران ما در تماس باشید . مشاوران با تجربه ما در مرکز آویژه دانش به شما کمک می کنند تا در کمترین زمان ممکن و راحت ترین راه ممکن جهت اخذ امریه سربازی اقدام کنید .

مشاوره نظام وظیفه